Sluistijden - Reisverslag uit Colón, Panama van Rixta Vriend - WaarBenJij.nu Sluistijden - Reisverslag uit Colón, Panama van Rixta Vriend - WaarBenJij.nu

Sluistijden

Door: Uw razende reporter

Blijf op de hoogte en volg Rixta

17 Maart 2014 | Panama, Colón

Hallo allemaal,

Bericht van de schippers:
"Dat wordt voor de liefhebbers die ons willen zien luciferhoutjes: 24.00 uur jullie tijd komt Advisor bij ons aan boord en we gaan een uurtje later, dus ongeveer om één uur 's nachts door de locks (Gatun-locks)."

Dit is de site met de webcams: https://www.pancanal.com/eng/photo/camera-java.html

Als Rixta en Eddy nog wijzigingen of wetenswaardigheden doorgeven, plaats ik die bij de reacties onder dit verslagje.

Groet, Mieke

  • 18 Maart 2014 - 00:58

    Klaas Bart:

    Mmm. Ik heb het donker zien worden, leuke lichten aan zien gaan, (Amerikaanse) auto's in beeld zien springen en weer weg zien gaan; maar op het water bleef het uitermate rustig......
    Ik ga mijn luciferhoutjes er nu maar uit halen en zal morgen naar de andere sluizen kijken.
    In ieder geval alvast goede reis, ben heel benieuwd of jullie nog oversteken naar de Galapagos of niet. En of jullie de Las Perlas eilanden nog bezoeken!
    Hartelijke gr
    Klaas Bart

  • 18 Maart 2014 - 00:58

    Klaas Bart:

    Mmm. Ik heb het donker zien worden, leuke lichten aan zien gaan, (Amerikaanse) auto's in beeld zien springen en weer weg zien gaan; maar op het water bleef het uitermate rustig......
    Ik ga mijn luciferhoutjes er nu maar uit halen en zal morgen naar de andere sluizen kijken.
    In ieder geval alvast goede reis, ben heel benieuwd of jullie nog oversteken naar de Galapagos of niet. En of jullie de Las Perlas eilanden nog bezoeken!
    Hartelijke gr
    Klaas Bart

  • 18 Maart 2014 - 01:55

    Kenneth:

    Ik schakelde al laat in, maar volgens mij zag ik jullie er net om 19:45 Panama tijd in varen. Succes en wellicht tot in Miraflores. Daar kunnen we ook even vragen of ze jullie met de camera willen volgen. Dat willen ze nog wel eens doen op verzoek.

    Groetjes,

    Kenneth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rixta

Actief sinds 19 Maart 2012
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 348941

Voorgaande reizen:

08 Mei 2023 - 08 Oktober 2023

Nieuw Zeeland verlaten

06 Mei 2022 - 06 November 2022

Nieuw Zeeland, nog niet naar Indonesie

16 April 2019 - 16 September 2019

Nieuw Caledonië & Australië

01 April 2017 - 01 September 2017

Fiji

27 November 2015 - 27 April 2016

Chili naar Nieuw Zeeland

26 November 2014 - 26 April 2015

Paaseiland en Chili

11 November 2013 - 29 April 2014

Panama, Ecuador

01 Juli 2012 - 31 Januari 2013

Caribbean

Landen bezocht: